Indtast din email for at komme igang:

Start tilmelding

Luk vindue

Et øjeblik...

Din tilmelding er registreret. Venligst tjek din email for instruktioner om sidste skridt.

Abonnement og betaling

Nedenfor er der mulighed for at finde svar på spørgsmål omkring abonnement og betaling, kan du dog ikke finde svar på lige netop dit spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte os på support@ebinder.dk.

Q: Hvornår kan jeg skifte abonnement?

A: Hvornår ændringen af dit abonnement træder i kraft afhænger af hvilken ændring du foretager dig.

Hvis abonnementet nedgraderes, vil ændringen automatisk træde i kraft ved udløb af indeværende abonnementsperiode.

Har du valgt at opgradere abonnementet til en større pakke kan du selv vælge om ændringen vil træde i kraft pr. dags dato eller ved udløb af indeværende periode.

Q: Hvilken størrelse abonnement skal jeg vælge?

A: Størrelsen på abonnementet du vælger, bør passe til den bilagsmængde du har på ét år delt med 12 måneder. Hvis du ikke har nogen idé om hvor mange bilag du har i løbet af et regnskabsår, kan du altid vælge enten vores ”Gratis” eller ”Lille”-pakke, og så opgradere til en større, hvis du får brug for det.

Q: Hvordan betaler jeg for mit abonnement?

A: Når du første gang vælger en pakke bliver du bedt om at indtaste oplysningerne på det betalingskort du ønsker at bruge. Efterfølgende betaling foregå automatisk når din abonnementsperiode udløber.

Q: Kan jeg få mine penge tilbage hvis jeg opsiger mit abonnement?

A: Ønsker du at opsige dit abonnement kan du ikke få dine penge tilbage. Derimod vil den automatisk betaling ophøre så snart du har opsagt dit abonnement, og du har stadig mulighed for at bruge systemet indtil dit abonnement udløber.