Indtast din email for at komme igang:

Start tilmelding

Luk vindue

Et øjeblik...

Din tilmelding er registreret. Venligst tjek din email for instruktioner om sidste skridt.

Arkivering

Når dit materiale er blevet behandlet, så er dit bogholderi klar til at bogfører ud fra det, og derefter arkivér det. For at gøre det nemt at finde dit regnskabsmateriale igen, har vi hos eBinder sørget for at du nemt kan slå op i dine arkiver, og søge på det materiale du leder efter.

Arkiver

Arkiverne er de mapper som du førhen havde stående på din reol på kontoret, og systemet er opdelt i regnskabsår så du altid har dine papirer samlet i den rigtige ”kasse”. Ved oprettelse af et regnskabsår, er det muligt at fra-/tilvælge nogle standardarkiver (kreditor, debitor, finansbilag samt diverse). Har du brug for andre arkiver kan du nemt oprette og navngive dem som du har lyst til – og du har mulighed for at oprette lige så mange arkiver, som du måtte have brug for.

Arkiverne indeholder som standard 3 felter – ID, arkiverings- og uploadningsdato.

Felter

Felterne kan sammenlignes med de faneblade du førhen havde i dine mapper, og ligesom arkiverne, kan de oprettes og tilpasses efter behov – dette gælder dog ikke for arkiverings- og uploadningsdato. Felterne er din mulighed for at tilføre bilaget data, som gør det nemt at finde og genkende det materiale du leder efter eller når du vil søge på et bilag.