Indtast din email for at komme igang:

Start tilmelding

Luk vindue

Et øjeblik...

Din tilmelding er registreret. Venligst tjek din email for instruktioner om sidste skridt.

Øvrige funktioner

Herunder kan du se en liste over de øvrige funktioner du får med når du benytter eBinder. Det er ikke alle funktioner der umiddelbart kan ses som bruger af vores service, men hos eBinder føler vi, at de er med til at give dig en god brugeroplevelse.

Deling af materiale

Hos eBinder har du mulighed for tildele brugere forskellige rettigheder, og derved dele regnskabsmaterialet med dine rådgiver. For eksempel kan du nemt give din revisor adgang til at se papirerne, som er relevante for personen ved at begrænse dennes rettigheder.

Individuelle tilpasninger

Med eBinders software er det nemt at tilpasse en del udseendet, så det passer til den måde du ønsker dit arkiv skal opsættes på. Blandt andet kan du ændre navnene på alle arkiver, behandlingsbakker og felter, og desuden kan du selv vælge om du vil bruge de standardarkiver som der er indbygget i eBinder.

Stor tilgængelighed

eBinder er en cloud baseret service, hvilket betyder at den er tilgængelig så længe du har en internetopkobling og en computer. Ved opbevaring i eBinder oplever du derved altid at have adgang til samtlige dokumenter I dine arkiver.

Altid opdateret software

Ved at vælge eBinder som arkiveringssystem får du et stykke software, som altid er opdateret. Du slipper derfor, for at tænke på dyre konsulenttimer, som ville have været aktuelle hvis softwaren havde ligget lokalt på din computer. Desuden er der ingen gebyrer på opdateringer af eBinders software.

Opbevaring iht. dansk lovgivning

Når du vælger elektronisk opbevarings hos eBinder, så får du en service, som overholder de danske lovkrav der er til elektroniske opbevaring af regnskabsmateriale. For eksempel gemmer eBinder alt materiale 5 år fra udgangen af vedkommende regnskabsår.

Se øvrige krav til elektronisk opbevaring af regnskabsmateriale her.